Friday, May 29, 2009

我说最后一次了!!!i say the last time

i reali didnt slap she
我真的没有slap她

pls stop it
请停止

if u dunno wat pls dont say about it
如果你不了解,请不要乱说

if u in SMKCB u will noe wat about it
if u in other skul,u dunno wat
pls keep ur mouth quite
如果你没在SMKCB,你就知道一切
如果你在别件学校
请闭上你的嘴巴

if u wnt continue say about my bad thg
i cant do wat to u
如果你还要继续说我的坏话
我也不能对你做什么

but u think about it
if 1day ppl say u like tat
but u didnt do about it
how u will do???
do u think tat u will hurt sum1 heart?
不过请你想一想
如果有一天有人说你这样
不过,你有没做那些是
你会怎样???
你知道你怎样会伤到别人的心吗?

i dunno y sum1 will say like tat
but i think i will noe tat ppl is who...
我不明白你 为什么要怎样说
不过,我大概知道那个人是谁了。。。

I SAY THE LAST TIME
我说最后一次

I DIDNT SLAP SHE
我没slap她

dont say slap la...
i talk aso didnt talk with she
how cum i go slap she
不要说slap啦
我跟她说都没说到话
做么会slap她

tat dunno everything about it
but say my bad thg ey ppl
那些不知道事情
不过说我的坏话的人

i dunno wat u think
i think u just wnt to hurt me
is it???!!!
我不知道你在想什么
我觉得你只是要伤害我
是吗???

i will kisiao
when i tak boleh tahan
我会发疯
当·我·不能忍时

我现在真的不想在忍下去
我·不要忍·还能怎样呢???

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

******